En fazla ölürüz hocam o da bize koymaz

ölümden korksaydık dünyaya gelmezdik
Hocam öldürmez ama süründürür. Misal ülkemizde antibiyotik hapları o kadar fazla satılıyor ki çekirdek gibi. Sonra ne oluyor bağışıklık sistemi çöküyor çok daha fazla hastalığa yakalanıyorsunuz ve iyileşme süresi de uzuyor. Kimse doktora daha fazla gittiğinin nedenini fazla antibiyotik kullanımına bağlamıyor. Aynı burada olduğu gibi bu tarz katkı maddelerini bilinçsizce tüketmek de ileri de bir takım sıkıntılara yol açabiliyor. En kötü yanı da yaşadığınız rahatsızlığın nedenini bilememeniz.
En iyisi sağlıklı ve dengeli beslenerek çalışmak. Belki diğer sporcular gibi hızlı bir şekilde kas yapamazsınız ama en azından sağlığınızdan olmazsınız.