sana optimum almanı tavsiye ederim. öncelikle marka önemli değil diyenlere kulak asma. daha ucuz daha iyi değildir. yazan oranlar saygın markalarda doğrudur adı sanı duyulmamış markalar uydurma değerler yazarlar. her üretim tesisi laboratuvar aynı saflıkta ürün üretemez ve içinde zararlı katkı maddeleri olabilir. çalışma şekline göre marka seçmek diye bir şey yok. iki çeşit protein var. whey ve casein. optimum tek ölçekte 23 gram protein sağlıyor diğeri iki ölçekte 35 gram. ayrıca optimım değerlerini kendi sitesinden kontrol et. optimum gold da bca ve bir çok aminoasit katkısı içeriyor. orada yazmamış. ayrıca protein tozu B vitamini katkısı ile alınmazsa performansı çok düşük olur. doktora danış problem yoksa benexol b vitamini takviyesi ile kat kat fazla kas yapabilirsin.
Arçelik Akıllı Fırından Tepetaklak aracılığı ile gönderildi.