1.78 boy 56 kiloyum hocam metabolizma fişek(mermi) gibi çalışıyo

normalde çok yiyorum zaten metabolizmadan dolayı kilo alamıyorum 10 kilo yemek yesem 9 kilo 900 gramı akşam atılıyor hocam

geri kalan 100 gramıda sabah wc gidişinde

normal bir insanın yiyeceği gibi besleniyorum. Hardline'da 173kcal mış 1 servis(2 ölçek)te 346 kcal demek oluyor bu spor günlerinde. Günlük yemeklerimde kalori ve protein almaya dikkat edersem olur o zama bu iş değil mi hocam
öncelikle Endokrinoloji ve Metabolizma Hastalıkları doktoruna git derdini anlat test filan yapsın
bide büyük ihtimal inisülin direncin çok aşağıda biraz yüksek olan besinlerle yükseltirsen metabolizman yavaşlar