Rayjon32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1.78 boy 56 kiloyum hocam metabolizma fişek(mermi) gibi çalışıyo normalde çok yiyorum zaten metabolizmadan dolayı kilo alamıyorum 10 kilo yemek yesem 9 kilo 900 gramı akşam atılıyor hocam geri kalan 100 gramıda sabah wc gidişinde normal bir insanın yiyeceği gibi besleniyorum. Hardline'da 173kcal mış 1 servis(2 ölçek)te 346 kcal demek oluyor bu spor günlerinde. Günlük yemeklerimde kalori ve protein almaya dikkat edersem olur o zama bu iş değil mi hocam
öncelikle Endokrinoloji ve Metabolizma Hastalıkları doktoruna git derdini anlat test filan yapsın

bide büyük ihtimal inisülin direncin çok aşağıda biraz yüksek olan besinlerle yükseltirsen metabolizman yavaşlar