Whey3matrix iyi içindeki amino creatinin oranı diğer supplementleri kullanmadan binevi açığını kapatıyor. 4. kutum 3matrixde gayet memnunum tozda markaya bakmanızı önermem sadece 1 ölçek içinde ki oranları kontrol edin 40 tl ucuz bile ise onu alın. 3matrix fiyat olarakda iyi öneririm. Kullanım şeklini sadece spor sonrası ve off gününüzde kalktıktan hemen sonra şeklinde kullanın spor öncesi almayın bu arada sadece sonrası.
Bu arada gainer sana kilo filanda aldırmaz gainer sadece diğer supplementlerde olduğu gibi ek takviyedir sen kalkıp günlük karbonhidratlı besinlerden beslenip kalori açığını kapatmadıktan sonra gainer filan boş hocam. Gainer öğrenci veya calışan biri iseniz ogun ki karbonhidrat açığınızı kapatmak için karbonhidratın toz halini su ile alabileceğiniz bi üründür.