• 26-02-2015, 23:34:33
    #28
    Rizenin dağları hep böyle sıradan bana göre
  • 26-02-2015, 23:55:49
    #29
    ..Ve her zamanki gibi kızları metalaştırmaktan vaz geçemeden yapılan bir haber.

    ayrıca
    Alıntı
    14. İsviçre ve Avusturya gibi iki komşuya sahip olmanın verdiği güven
    her önüne gelene güvenmemek lazım.çok savaş yaşanmış bölgeler
  • 27-02-2015, 00:02:47
    #30
    Bizim köy daha güzel sanki
  • 27-02-2015, 06:18:49
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Havadan çekim videosu. İzleyin arkadaşlar aşık oldum resmen arkadaş nasıl bi yersin sen böyle.


    https://www.youtube.com/watch?v=GH4Off1NGvA
  • 27-02-2015, 21:50:49
    #32
    Allahın izniyle Nisan ayının sonlarına japonyaya gidiyorum bende gidiş bu gidiş rahat 6-7 sene gelmeyi dahi düşünmüyorum. Evlilik, Birikim, hayat, herşeyi orda görüp öğreneceğim hayırlısıyla. konudaki gibi bi yer olmasada en azından güvenli yer diye düşünüyorum
  • 27-02-2015, 22:01:02
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Muhteşem gerçekten..
  • 27-02-2015, 23:33:12
    #34
    Üyeliği durduruldu
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana saçma geldi açıkcası
    Askeri olmayan bir ülke korunmasızdır, Nüfus düşük oldugundan suç oranıda düşük olur haliyle.
    Milli gelirde aynı şekilde insan sayısı az oldugu için yüksektir.
    Güzel doğa ile iç içe bir yaşam bunlar için birşey söyleyemem tabikide
    Asya ülkelerinden birisi, orduyu kapatıp tüm ödeneğini eğitim, bilim ve doğaya yönelik çalışmalara ödeneklerin paylaştırmış. Her şey savaş değil...
  • 28-02-2015, 00:04:09
    #35
    SwarTLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allahın izniyle Nisan ayının sonlarına japonyaya gidiyorum bende gidiş bu gidiş rahat 6-7 sene gelmeyi dahi düşünmüyorum. Evlilik, Birikim, hayat, herşeyi orda görüp öğreneceğim hayırlısıyla. konudaki gibi bi yer olmasada en azından güvenli yer diye düşünüyorum
    Ordu'yu bırak Japonya'ya git. Çok pişman olacaksın çok.