Allahın izniyle Nisan ayının sonlarına japonyaya gidiyorum bende gidiş bu gidiş rahat 6-7 sene gelmeyi dahi düşünmüyorum. Evlilik, Birikim, hayat, herşeyi orda görüp öğreneceğim hayırlısıyla. konudaki gibi bi yer olmasada en azından güvenli yer diye düşünüyorum