• 12-01-2015, 23:52:39
    #10
    Dünyadaki cennet
  • 13-01-2015, 00:11:01
    #11
    Neresi hocam burasi

    GT-I8150 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 13-01-2015, 02:55:35
    #12
    Üyeliği durduruldu
    nerede çokluk orda b*kluk sözünün ispatı
  • 13-01-2015, 03:05:11
    #13
    Üyeliği durduruldu
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana saçma geldi açıkcası
    Askeri olmayan bir ülke korunmasızdır, Nüfus düşük oldugundan suç oranıda düşük olur haliyle.
    Milli gelirde aynı şekilde insan sayısı az oldugu için yüksektir.
    Güzel doğa ile iç içe bir yaşam bunlar için birşey söyleyemem tabikide
    Askeri olsa ne olmasa ne , yahu hayatı age of empires mı sanıyorsunuz anlamadım ki.
  • 13-01-2015, 03:17:18
    #14
    yerim kraliyet armalı bayraklarını benim Ay Yıldızlı Türk Bayrağım yeter gerisi boş
  • 13-01-2015, 09:09:19
    #15
    truser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neresi hocam burasi

    GT-I8150 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    Lihtenştayn hocam.
  • 13-01-2015, 10:28:57
    #16
    Bir ay içinde sıkılıp dönersiniz , buralar tam emeklilik yeri .
  • 13-01-2015, 11:49:22
    #17
    Cavro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Askeri olsa ne olmasa ne , yahu hayatı age of empires mı sanıyorsunuz anlamadım ki.
    Siz hayatı ne sanıyorsunuz ?
    Boş rahat bırakılacağınızımı sanıyorsunuz,Bugün türkiyenin askeri olsama ne olurdu düşünün.
    Yada Amerikanın,Rusyanın,vs vs.
    Çok boş bir laf söylediniz. Ayrıca Wikipedia'ya göre
    Lihtenştayn'ın ülkeyi korumak ve sınırları gözetmek için kurduğu küçük bir askerî birlik vardır. Bu askeri birlik 125 kişiden oluşmaktadır.
    35 bin kişi için 125 kişi normal bir rakam.
    Ayrıca bu kadar ufak bir ülkenin Düşmanı olmaz çünkü ( Bugün benim bulunduğum ilçenin nufusu 1 milyona yakın ) Bu kadar ufak yer için kimse düşman edinmez kendine. ( Petrolu olur,Madeni olursa ayrı tabikide )
  • 13-01-2015, 14:46:11
    #18
    Birde Urugay var. Müthiş bir ülke.