Bu ülkede yaşamak kim istemez?
34
●1.781
- 13-01-2015, 03:05:11Üyeliği durdurulduAskeri olsa ne olmasa ne , yahu hayatı age of empires mı sanıyorsunuz anlamadım ki.kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-01-2015, 11:49:22Siz hayatı ne sanıyorsunuz ?Cavro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Boş rahat bırakılacağınızımı sanıyorsunuz,Bugün türkiyenin askeri olsama ne olurdu düşünün.
Yada Amerikanın,Rusyanın,vs vs.
Çok boş bir laf söylediniz. Ayrıca Wikipedia'ya göre
Lihtenştayn'ın ülkeyi korumak ve sınırları gözetmek için kurduğu küçük bir askerî birlik vardır. Bu askeri birlik 125 kişiden oluşmaktadır.
35 bin kişi için 125 kişi normal bir rakam.
Ayrıca bu kadar ufak bir ülkenin Düşmanı olmaz çünkü ( Bugün benim bulunduğum ilçenin nufusu 1 milyona yakın
) Bu kadar ufak yer için kimse düşman edinmez kendine. ( Petrolu olur,Madeni olursa ayrı tabikide )