• 13-01-2015, 14:57:15
    #19
    Lihtenştayn takımını grup maçlarında hep 3-5 atardık ne ezik ülke derdim amma lakinki öyle değilmiş.
  • 13-01-2015, 17:04:56
    #20
    Üyeliği durduruldu
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz hayatı ne sanıyorsunuz ?
    Boş rahat bırakılacağınızımı sanıyorsunuz,Bugün türkiyenin askeri olsama ne olurdu düşünün.
    Yada Amerikanın,Rusyanın,vs vs.
    Çok boş bir laf söylediniz. Ayrıca Wikipedia'ya göre
    Lihtenştayn'ın ülkeyi korumak ve sınırları gözetmek için kurduğu küçük bir askerî birlik vardır. Bu askeri birlik 125 kişiden oluşmaktadır.
    35 bin kişi için 125 kişi normal bir rakam.
    Ayrıca bu kadar ufak bir ülkenin Düşmanı olmaz çünkü ( Bugün benim bulunduğum ilçenin nufusu 1 milyona yakın ) Bu kadar ufak yer için kimse düşman edinmez kendine. ( Petrolu olur,Madeni olursa ayrı tabikide )
    Tüm dünya bize karşı , herkes bizi dövecek , ben tek siz hepiniz. Türkün dostu olmaz.

    Ne güzel dünya yav

    Kurtlar vadisi , age of empires vs. bunlarla fazla vakit geçirmemenizi tavsiye ederim.
  • 13-01-2015, 17:09:37
    #21
    Cavro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tüm dünya bize karşı , herkes bizi dövecek , ben tek siz hepiniz. Türkün dostu olmaz.

    Ne güzel dünya yav

    Kurtlar vadisi , age of empires vs. bunlarla fazla vakit geçirmemenizi tavsiye ederim.
    Ülkeniz bir tehdit altında oldugunda ""Askerimiz olsa ne olacak olmasa ne olacak dersiniz ""

    Kurtlar vadisi izlemiyor,Age of empires oynamıyorum.
    Ama siz hayal dünyasında yaşıyorsunuz.
  • 13-01-2015, 18:44:19
    #22
    Gitmiştim o ülkeye. Güzel küçücük bir kasaba gibi bir yer

    Gezmeye gitmedim, sadece içinden geçerken durup bir yemek felan yedik. Mcdonalds'dı galiba hatta
  • 13-01-2015, 20:12:50
    #23
    Arkadaşlar kısaca hepiniz güzel yer diyorsunuz
  • 13-01-2015, 20:20:34
    #24
    Bizim köyün aynısı
  • 26-02-2015, 20:52:57
    #25
    Karadeniz varken başka ülkelere gitmeye ne gerek var.
  • 26-02-2015, 21:17:21
    #26
    Hesapladık, 4-5 saate orada oluyorsunuz vizeler hariç, 1000tl ye oradasınız. tarih temmuz civarı
  • 26-02-2015, 22:33:32
    #27
    Tek sorunu deniz yok heralde