Bu ülkede yaşamak kim istemez?
34
●1.781
- 13-01-2015, 14:57:15Lihtenştayn takımını grup maçlarında hep 3-5 atardık ne ezik ülke derdim amma lakinki öyle değilmiş.
- 13-01-2015, 17:04:56Üyeliği durdurulduTüm dünya bize karşı , herkes bizi dövecek , ben tek siz hepiniz. Türkün dostu olmaz.kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne güzel dünya yav
Kurtlar vadisi , age of empires vs. bunlarla fazla vakit geçirmemenizi tavsiye ederim. - 13-01-2015, 17:09:37Ülkeniz bir tehdit altında oldugunda ""Askerimiz olsa ne olacak olmasa ne olacak dersiniz ""Cavro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kurtlar vadisi izlemiyor,Age of empires oynamıyorum.
Ama siz hayal dünyasında yaşıyorsunuz.
) Bu kadar ufak yer için kimse düşman edinmez kendine. ( Petrolu olur,Madeni olursa ayrı tabikide )