Cavro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tüm dünya bize karşı , herkes bizi dövecek , ben tek siz hepiniz. Türkün dostu olmaz.

Ne güzel dünya yav

Kurtlar vadisi , age of empires vs. bunlarla fazla vakit geçirmemenizi tavsiye ederim.
Ülkeniz bir tehdit altında oldugunda ""Askerimiz olsa ne olacak olmasa ne olacak dersiniz ""

Kurtlar vadisi izlemiyor,Age of empires oynamıyorum.
Ama siz hayal dünyasında yaşıyorsunuz.