Arkadalar şu haberi inceler misiniz?
Bence inanılmaz.
Bu ülkede yaşamak kim istemez?
34
●1.781
- 12-01-2015, 16:54:50
- 12-01-2015, 17:00:52İnsanoğlunun berbat etmediği yerlerden biri sanırım.... Umarım hep böyle güzel kalır.
- 12-01-2015, 17:20:36Bütün iş ülke yöneticilerinin uyguladığı politikada. Mağlesef herşeyi para ve çıkar ilişkisi üzerine kurulu olan bir düzende resimlerdeki gibi bir yaşam HAYAL dir.fikiralemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-01-2015, 18:22:51Bana saçma geldi açıkcası
Askeri olmayan bir ülke korunmasızdır, Nüfus düşük oldugundan suç oranıda düşük olur haliyle.
Milli gelirde aynı şekilde insan sayısı az oldugu için yüksektir.
Güzel doğa ile iç içe bir yaşam bunlar için birşey söyleyemem tabikide
- 12-01-2015, 19:42:09Bulundukları bölgeden dolayı askere ihtiyaç duymuyorlar hocam.kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle