• 12-01-2015, 16:54:50
    #1
    Arkadalar şu haberi inceler misiniz?
    Bence inanılmaz.
  • 12-01-2015, 17:00:52
    #2
    İnsanoğlunun berbat etmediği yerlerden biri sanırım.... Umarım hep böyle güzel kalır.
  • 12-01-2015, 17:15:09
    #3
    Üyeliği durduruldu
    6. fotoğraf ne kadar güzel bir yermiş öyle bayıldım valla
  • 12-01-2015, 17:16:40
    #4
    İnşallah müteahhit girmez
  • 12-01-2015, 17:20:36
    #5
    fikiralemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnşallah müteahhit girmez
    Bütün iş ülke yöneticilerinin uyguladığı politikada. Mağlesef herşeyi para ve çıkar ilişkisi üzerine kurulu olan bir düzende resimlerdeki gibi bir yaşam HAYAL dir.
  • 12-01-2015, 17:25:13
    #6
    Nerde çokluk orda ... derler ya ülke nüfus açısından çok ideal bir nüfusa sahip.
  • 12-01-2015, 18:22:51
    #7
    Bana saçma geldi açıkcası
    Askeri olmayan bir ülke korunmasızdır, Nüfus düşük oldugundan suç oranıda düşük olur haliyle.
    Milli gelirde aynı şekilde insan sayısı az oldugu için yüksektir.
    Güzel doğa ile iç içe bir yaşam bunlar için birşey söyleyemem tabikide
  • 12-01-2015, 19:42:09
    #8
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana saçma geldi açıkcası
    Askeri olmayan bir ülke korunmasızdır, Nüfus düşük oldugundan suç oranıda düşük olur haliyle.
    Milli gelirde aynı şekilde insan sayısı az oldugu için yüksektir.
    Güzel doğa ile iç içe bir yaşam bunlar için birşey söyleyemem tabikide
    Bulundukları bölgeden dolayı askere ihtiyaç duymuyorlar hocam.
  • 12-01-2015, 19:59:41
    #9
    Son maddeyi beğendim gidiyorum