Bana saçma geldi açıkcası
Askeri olmayan bir ülke korunmasızdır, Nüfus düşük oldugundan suç oranıda düşük olur haliyle.
Milli gelirde aynı şekilde insan sayısı az oldugu için yüksektir.
Güzel doğa ile iç içe bir yaşam bunlar için birşey söyleyemem tabikide