Bana saçma geldi açıkcası
Askeri olmayan bir ülke korunmasızdır, Nüfus düşük oldugundan suç oranıda düşük olur haliyle.
Milli gelirde aynı şekilde insan sayısı az oldugu için yüksektir.
Güzel doğa ile iç içe bir yaşam bunlar için birşey söyleyemem tabikide
Asya ülkelerinden birisi, orduyu kapatıp tüm ödeneğini eğitim, bilim ve doğaya yönelik çalışmalara ödeneklerin paylaştırmış. Her şey savaş değil...