Askerlik hakkında (Çok kararsızım yardım lütfen)
13
●909
- 23-08-2014, 21:36:51Açıkcası kız arkadaşım olmasa 12 aymış 15 aymış hiç farketmez bile. Ama 6 ay bile bu durumda fazla geliyor gözüme, 12 ay nasıl geçer bilmiyorum. Aslında tek problem bu
- 23-08-2014, 21:40:52Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Kardeşim dış ticaret okuyorum ben 3.sınıftan başlıyor bizimki sorun yok o konuda sen hangi bölüm okuyorsun?Resistance adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-08-2014, 21:47:51Anladım hocam, benim tıbbi görüntüleme teknikleriRyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-08-2014, 21:27:50Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.askerlik konusunda benimde kafam çok karışık .Eskiden derlerdi her şey'e engel diye'de inanmazdım .Ama engel her şey'e arkadaş bir şey yapmak istiyorsu engel .
Bende senin gibi 2 yıllık bitirdim .Bilgisayar .Aobp 'de fena değil 70 .Bu yılda 283 civarında aldım .Zaten muh. gelmezde .Ulan şimdi diyorum 4 e tamamla .Kaç yıl geçecek .Evlilik zırt bırt iş bulma konusunu .
Diyom aradan çıksın şu askerlik konusu .Çok karışık bir durummuş - 25-08-2014, 00:46:47Aynen hocam iki ucu .. degnek kisaca. Bi de oyle bi sistem var ki, onlisanstan kpssye girmem gerekiyor ama askerlik icin lisans mezunu olursam onlisans kpss hakkim, dolayisiyla memur olma hakkim tamamen elimden alinmis oluyor. Boyle bi sacma duzen var iste.Ulath adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle