Ulath adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
askerlik konusunda benimde kafam çok karışık .Eskiden derlerdi her şey'e engel diye'de inanmazdım .Ama engel her şey'e arkadaş bir şey yapmak istiyorsu engel .

Bende senin gibi 2 yıllık bitirdim .Bilgisayar .Aobp 'de fena değil 70 .Bu yılda 283 civarında aldım .Zaten muh. gelmezde .Ulan şimdi diyorum 4 e tamamla .Kaç yıl geçecek .Evlilik zırt bırt iş bulma konusunu .

Diyom aradan çıksın şu askerlik konusu .Çok karışık bir durummuş
Aynen hocam iki ucu .. degnek kisaca. Bi de oyle bi sistem var ki, onlisanstan kpssye girmem gerekiyor ama askerlik icin lisans mezunu olursam onlisans kpss hakkim, dolayisiyla memur olma hakkim tamamen elimden alinmis oluyor. Boyle bi sacma duzen var iste.