Ryle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeşim dış ticaret okuyorum ben 3.sınıftan başlıyor bizimki sorun yok o konuda sen hangi bölüm okuyorsun?
Anladım hocam, benim tıbbi görüntüleme teknikleri