Resistance adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Abi bizim bölümden açıköğretim 3.sınıf işletmeye geçme şansı da yok, 1. sınıftan başlamak gerekiyor. 3.sınıfa geçme imkanım olsa 2 sene daha okurdum ama 1.sınıftan başlamak uzun iş
Senin durum da mı aynı? Sizin bölümden 3.sınıf aöf'e devam ediliyorsa et bence :
Kardeşim dış ticaret okuyorum ben 3.sınıftan başlıyor bizimki sorun yok o konuda sen hangi bölüm okuyorsun?