askerlik konusunda benimde kafam çok karışık .Eskiden derlerdi her şey'e engel diye'de inanmazdım .Ama engel her şey'e arkadaş bir şey yapmak istiyorsu engel .

Bende senin gibi 2 yıllık bitirdim .Bilgisayar .Aobp 'de fena değil 70 .Bu yılda 283 civarında aldım .Zaten muh. gelmezde .Ulan şimdi diyorum 4 e tamamla .Kaç yıl geçecek .Evlilik zırt bırt iş bulma konusunu .

Diyom aradan çıksın şu askerlik konusu .Çok karışık bir durummuş