• 31-05-2014, 12:33:44
    #1
    Merhaba arkadaşlar basit bir telefon olan just5 almayı düşünüyorum.Arkadaş yurtdışına gidecek Türkiye'de çalışıyorsa alacağım fakat ekşiduyuruda çalışmaz diye yazmışlar.

    http://market.yandex.com.tr/category...egory_id=91491

    Bilgisi olan varsa yazsın lütfen.91 dolarmış ve şarjı çok uzun gidiyormuş
  • 02-06-2014, 04:55:51
    #2
    Bilgisi olan yok mu ?
  • 02-06-2014, 05:37:29
    #3
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar basit bir telefon olan just5 almayı düşünüyorum.Arkadaş yurtdışına gidecek Türkiye'de çalışıyorsa alacağım fakat ekşiduyuruda çalışmaz diye yazmışlar.

    http://market.yandex.com.tr/category...egory_id=91491

    Bilgisi olan varsa yazsın lütfen.91 dolarmış ve şarjı çok uzun gidiyormuş

    imei kayıt 110TL + telefon 200TL
    330TL değmez bence
  • 02-06-2014, 05:41:00
    #4
    gokhanua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    imei kayıt 110TL + telefon 200TL
    330TL değmez bence
    Hocam şarjı 1 haftadan fazla gidiyor ve basit bir telefon.Hoşuma gitti almayı düşünüyorum fiyatı önemli değil.
  • 02-06-2014, 05:48:24
    #5
    90 TL ye Nokialar satılıyor 15 gün şarzı giden
  • 02-06-2014, 07:03:20
    #6
    Telefonu türkiyede kayıt ettirmediğin sürece şebeke gerektiren arama vs yapamazsın
  • 02-06-2014, 07:06:44
    #7
    Nokia veya Samsung'un eski model uzun süre dayanan telefonlari daha iyi.

    GT-I8190 cihazımdan gönderildi
  • 02-06-2014, 07:16:28
    #8
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şarjı 1 haftadan fazla gidiyor ve basit bir telefon.Hoşuma gitti almayı düşünüyorum fiyatı önemli değil.
    philips'in şarjı 2haftadan fazla giden modelleri var araştırabilirsiniz. DAha önce bir modelini kullanmıştım.
  • 02-06-2014, 09:41:07
    #9
    GSM 2100
    GSM 1900
    GSM 1800
    GSM 900
    GSM 850

    Telefonun şebekesi bu grubu destekliyorsa eğer Türkiye'deki tüm operatörler de hat tak çalışır.
    İmei 2 yolu var ya pasaport yada attırma bunda comport olayı değil + ve - kutuplarına bağlatıp attırma (twister jaf ufs-3 gibi)

    Ama bunu yapacaksında alo demen önemli bir ara ben bu sos telefon diye geçer bakmız idim gsm e denk gelmiş idim hep ama senin aldıkların docomo gibi şebekeye gelirse kullanamazsın hali ile alt yapımız yok ona.