• 02-06-2014, 13:29:51
    #10
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şarjı 1 haftadan fazla gidiyor ve basit bir telefon.Hoşuma gitti almayı düşünüyorum fiyatı önemli değil.
    http://www.aliexpress.com/store/prod...105507858.html

    şuradan al daha ucuz. mtk işlemci olduğu için imei de çakarsın, rahat rahat.
  • 03-06-2014, 03:22:26
    #11
    MujaHeed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.aliexpress.com/store/prod...105507858.html

    şuradan al daha ucuz. mtk işlemci olduğu için imei de çakarsın, rahat rahat.
    Almasına alacağım da çalışır mı çalışmaz mı o konuda şüphelerim var.Birde hangi operatör çalıştırır onu öğrenmem lazım
  • 03-06-2014, 04:17:34
    #12
    Bu tarz telefonları severim hocam alırsanız ve çalıştırmayı başarırsanız bizleri bilgilendirirmisiniz ?

    Aslında alıp imei attırılabilir sanırım ben antalyada bir süre telefoncuda çalışmıştım 5 TL - 10 TL arası imei atıyorlardı en dandik telefonlara bile yapılıyordu bence bunlarada uygulanabilir..

    Bu arada nedense telefonların fiyatları yazmıyor yada ben göremedim
  • 03-06-2014, 05:23:52
    #13
    Martin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tarz telefonları severim hocam alırsanız ve çalıştırmayı başarırsanız bizleri bilgilendirirmisiniz ?

    Aslında alıp imei attırılabilir sanırım ben antalyada bir süre telefoncuda çalışmıştım 5 TL - 10 TL arası imei atıyorlardı en dandik telefonlara bile yapılıyordu bence bunlarada uygulanabilir..

    Bu arada nedense telefonların fiyatları yazmıyor yada ben göremedim
    Sorun imei değil de operatörden kaynaklı sorun var.Türkiye'de destekleyen operatör var mı onu bilmiyorum.Telefonların fiyatı 100 dolar civarında.
  • 03-06-2014, 11:51:12
    #14
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorun imei değil de operatörden kaynaklı sorun var.Türkiye'de destekleyen operatör var mı onu bilmiyorum.Telefonların fiyatı 100 dolar civarında.
    Operatörle alakası yok ki. IMEI at, istediğin hatta kullan. Mesele imei atabilmek.
  • 03-06-2014, 15:07:11
    #15
    MujaHeed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Operatörle alakası yok ki. IMEI at, istediğin hatta kullan. Mesele imei atabilmek.
    GSM 2100
    GSM 1900
    GSM 1800
    GSM 900
    GSM 850

    Böyle bir şey var çalışmama ihtimali var.
  • 03-06-2014, 15:16:53
    #16
    Al hevesini geçir 3 gün sonra kaldır at. Özel bir sebebi yoksa bence uzak durun, batarya uzun süreli demişler ama 2 gün sonra bozulsa yedek bataryayı nasıl temin edeceksiniz.
  • 03-06-2014, 15:24:58
    #17
    abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Al hevesini geçir 3 gün sonra kaldır at. Özel bir sebebi yoksa bence uzak durun, batarya uzun süreli demişler ama 2 gün sonra bozulsa yedek bataryayı nasıl temin edeceksiniz.
    Haklısınız ama fiyatı yüksek değil birde normal ev telefonu gibi bir telefon.Telefonları Sürekli şarj etmekten bıktım.Birde kaliteli olduğunu duydum sorun çıkarmaz herhalde.
  • 03-06-2014, 16:39:22
    #18
    MujaHeed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Operatörle alakası yok ki. IMEI at, istediğin hatta kullan. Mesele imei atabilmek.
    Dostum imei ayrı olay şebeke ayrı olaydır.
    Telefonlar şebeke şebeke üretilir bugün Türkiyede GSM şebekesi var ise Japonya'da Cdma diye bir gsm benzeri şebeke sistemi vardır. o telefona sen imei attırsanda yasal yollardan filan Türkiye'deki operatörlerden çekim alamazsın.
    Şuan sadece bizde gsm bandı var onla baz istasyonu ile iletişim kuruyoruz ilerde gelir mi gelir gelmesi iyi olur.