Bu tarz telefonları severim hocam alırsanız ve çalıştırmayı başarırsanız bizleri bilgilendirirmisiniz ?
Aslında alıp imei attırılabilir sanırım ben antalyada bir süre telefoncuda çalışmıştım 5 TL - 10 TL arası imei atıyorlardı en dandik telefonlara bile yapılıyordu bence bunlarada uygulanabilir..
Bu arada nedense telefonların fiyatları yazmıyor yada ben göremedim