English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam şarjı 1 haftadan fazla gidiyor ve basit bir telefon.Hoşuma gitti almayı düşünüyorum fiyatı önemli değil.
http://www.aliexpress.com/store/prod...105507858.html

şuradan al daha ucuz. mtk işlemci olduğu için imei de çakarsın, rahat rahat.