Martin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu tarz telefonları severim hocam alırsanız ve çalıştırmayı başarırsanız bizleri bilgilendirirmisiniz ?

Aslında alıp imei attırılabilir sanırım ben antalyada bir süre telefoncuda çalışmıştım 5 TL - 10 TL arası imei atıyorlardı en dandik telefonlara bile yapılıyordu bence bunlarada uygulanabilir..

Bu arada nedense telefonların fiyatları yazmıyor yada ben göremedim
Sorun imei değil de operatörden kaynaklı sorun var.Türkiye'de destekleyen operatör var mı onu bilmiyorum.Telefonların fiyatı 100 dolar civarında.