English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sorun imei değil de operatörden kaynaklı sorun var.Türkiye'de destekleyen operatör var mı onu bilmiyorum.Telefonların fiyatı 100 dolar civarında.
Operatörle alakası yok ki. IMEI at, istediğin hatta kullan. Mesele imei atabilmek.