MujaHeed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Operatörle alakası yok ki. IMEI at, istediğin hatta kullan. Mesele imei atabilmek.
GSM 2100
GSM 1900
GSM 1800
GSM 900
GSM 850

Böyle bir şey var çalışmama ihtimali var.