Operatörle alakası yok ki. IMEI at, istediğin hatta kullan. Mesele imei atabilmek.
Dostum imei ayrı olay şebeke ayrı olaydır.
Telefonlar şebeke şebeke üretilir bugün Türkiyede GSM şebekesi var ise Japonya'da Cdma diye bir gsm benzeri şebeke sistemi vardır. o telefona sen imei attırsanda yasal yollardan filan Türkiye'deki operatörlerden çekim alamazsın.
Şuan sadece bizde gsm bandı var onla baz istasyonu ile iletişim kuruyoruz ilerde gelir mi gelir gelmesi iyi olur.