GSM 2100
GSM 1900
GSM 1800
GSM 900
GSM 850
Telefonun şebekesi bu grubu destekliyorsa eğer Türkiye'deki tüm operatörler de hat tak çalışır.
İmei 2 yolu var ya pasaport yada attırma bunda comport olayı değil + ve - kutuplarına bağlatıp attırma (twister jaf ufs-3 gibi)
Ama bunu yapacaksında alo demen önemli bir ara ben bu sos telefon diye geçer bakmız idim gsm e denk gelmiş idim hep ama senin aldıkların docomo gibi şebekeye gelirse kullanamazsın hali ile alt yapımız yok ona.