English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam şarjı 1 haftadan fazla gidiyor ve basit bir telefon.Hoşuma gitti almayı düşünüyorum fiyatı önemli değil.
philips'in şarjı 2haftadan fazla giden modelleri var araştırabilirsiniz. DAha önce bir modelini kullanmıştım.