gokhanua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
imei kayıt 110TL + telefon 200TL
330TL değmez bence
Hocam şarjı 1 haftadan fazla gidiyor ve basit bir telefon.Hoşuma gitti almayı düşünüyorum fiyatı önemli değil.