Merhaba arkadaşlar basit bir telefon olan just5 almayı düşünüyorum.Arkadaş yurtdışına gidecek Türkiye'de çalışıyorsa alacağım fakat ekşiduyuruda çalışmaz diye yazmışlar.
http://market.yandex.com.tr/category...egory_id=91491
Bilgisi olan varsa yazsın lütfen.91 dolarmış ve şarjı çok uzun gidiyormuş