English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar basit bir telefon olan just5 almayı düşünüyorum.Arkadaş yurtdışına gidecek Türkiye'de çalışıyorsa alacağım fakat ekşiduyuruda çalışmaz diye yazmışlar.

http://market.yandex.com.tr/category...egory_id=91491

Bilgisi olan varsa yazsın lütfen.91 dolarmış ve şarjı çok uzun gidiyormuş

imei kayıt 110TL + telefon 200TL
330TL değmez bence