Merhaba arkadaşlar basit bir telefon olan just5 almayı düşünüyorum.Arkadaş yurtdışına gidecek Türkiye'de çalışıyorsa alacağım fakat ekşiduyuruda çalışmaz diye yazmışlar.
http://market.yandex.com.tr/category...egory_id=91491
Bilgisi olan varsa yazsın lütfen.91 dolarmış ve şarjı çok uzun gidiyormuş
Just5 telefon alsam Türkiye'de çalışır mı ?
18
●1.552
- 02-06-2014, 05:37:29
- 02-06-2014, 05:41:00Hocam şarjı 1 haftadan fazla gidiyor ve basit bir telefon.Hoşuma gitti almayı düşünüyorum fiyatı önemli değil.gokhanua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-06-2014, 07:03:20Telefonu türkiyede kayıt ettirmediğin sürece şebeke gerektiren arama vs yapamazsın
- 02-06-2014, 07:16:28philips'in şarjı 2haftadan fazla giden modelleri var araştırabilirsiniz. DAha önce bir modelini kullanmıştım.English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-06-2014, 09:41:07GSM 2100
GSM 1900
GSM 1800
GSM 900
GSM 850
Telefonun şebekesi bu grubu destekliyorsa eğer Türkiye'deki tüm operatörler de hat tak çalışır.
İmei 2 yolu var ya pasaport yada attırma bunda comport olayı değil + ve - kutuplarına bağlatıp attırma (twister jaf ufs-3 gibi)
Ama bunu yapacaksında alo demen önemli bir ara ben bu sos telefon diye geçer bakmız idim gsm e denk gelmiş idim hep ama senin aldıkların docomo gibi şebekeye gelirse kullanamazsın hali ile alt yapımız yok ona.