• 17-05-2014, 12:36:11
    #19
    Bunlarda geleceğin şovmen gençleri.

  • 17-05-2014, 12:39:39
    #20
    Üyeliği durduruldu
    iyilik yapanın da suclandigi bir ülkede yasiyoruz.

    Samsung Galaxy S4 cihazımdan Tapatalk 2 uygulaması ile gönderilmiştir.
  • 17-05-2014, 19:50:20
    #21
    BHCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hala başka konulara saptırıyorsun

    diyorumki hayattayken insanlar 800 tl alıyor ölüncemi bazı şeyleri anlamak lazım



    işçi sıkıntıları var bu söylemde taşeron var, dikkatli oku yazdıklarımı anlarsın

    Sana yazdığım ilk cevaptı konuları bi yerlere saptırdığım yok.Benim derdim hiçbirşey bilmeden bazı şeyler ortaya atıp sonra yok taşeron var yok bilmemne demen.Ortada taşeron falanda yok özel sektöre ait maden zaten.
    İşçi sıkıntıları evet var.Ama sen daha neyi nasıl konuşacağını bilmediğin için 800 TL para alıyorlar yok birileri gösteriş yapıyo bilmemne sonra cevap veriyoruz ee işçi sıkıntısı var.Onu herkes gibi bizde biliyoruz.Mesajında bir sürü yalan yanlış bilgiler kullanmayıp bu ülkede işçi sıkıntısı var deseydin helal olsun kardeşim %100 haklısın derdim.Ama şu durumda konuyla ilgili medyadan öğrendiğin yalan yanlış bilgiler dışında hiçbirşey bilmediğini ve bu bilgisizliğine rağmen burada kuru gürültü yaptığını üzülerek söylemek zorundayım.Gidin siyasetinizi başka yerde yapın daha gözyaşlarımız kurumadı!


    Sent from my iPhone 5 using Tapatalk
  • 17-05-2014, 19:55:31
    #22
    laf olsun torba dolsun. sen ne yaptın? bi faydan oldumu? anca eleştirin..
  • 17-05-2014, 23:33:50
    #23
    Üyeliği durduruldu
    clubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    laf olsun torba dolsun. sen ne yaptın? bi faydan oldumu? anca eleştirin..
    " Bir işi; bilen yapar, az bilen akıl verir, bilmeyen eleştirir, yapamayan çamur atar. "

    Orada ölen insan ile kendini, çevreni, asgari ücret alan insanı kıyaslayabiliyorsan çok ciddiyim acil psikologa görünmelisin.

    Bu arkadaş bende dahil bir çok konuda icraat göstermeyip direk bodozlama, yıkıcı eleştirilerde bulunur, bilmediği konularda yorum yapmayı çok sever.

    Ve gökten yağmur yada dolu yağsa belliki suçu hükümette arar normal, vallahi çok normal bu tarz yorumlara alışın hocam ben alıştım ses etmiyorum.

    Boşa kürek çekersin, kim doğru kim yanlış sadece ahiret günü belli olacaktır, oda inanan insan için geçerlidir.
  • 18-05-2014, 01:48:43
    #24
    Bankaların kredi borçlarını sildik dedikleri olay ; kredi çekerken bir sigorta yapılıyor hayat sigortası diye. Kişi öldüğünde sigorta bunu karşılıyor. Bunun için ölen kişilerin kredileri silinmiştir. Burada gösteriş falan yok. Yapması gerekenleri yapmışlar ve yaptık demişler.

    Gösteriş yapanlar, somadaki madencileri taşıyan ambulansa saldıranlar. Her fırsatta hükümeti eleştirenler. Ülkeyi karıştırmak için fırsat kollayanlar...
  • 18-05-2014, 02:02:29
    #25
    Üyeliği durduruldu
    direkt yazayım alıntı yapmadan okursunuz.
    somada çalışanlar taşeron işçidir, özel işletmenin kadrolu işçileri değildir, araştırınız, taşeronun ne olduğunu bilmeden konuya cevap vermenize gerek yok.

    diğer konu insan yaşarken işçilere kim destek olmuş bir örnek var mı ? yarın işçiler ile alakalı bir durum olsa destek gelecek mi, ölmek mi gerekiyor bazı şeyleri hatırlamak için

    benim bu yazdıklarımı eleştirecek kişi ya okuduğunu anlamıyor yada ne dediğini bilmiyor

    burada hem fikir olunmayacak ne var ? zaten yapılması gereken şeyler bunlar, bunları yaptık maaş bağladık demek ne demek zaten öyle olması lazım.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:02:29 -->-> Daha önceki mesaj 02:00:49 --

    GokhanKara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    " Bir işi; bilen yapar, az bilen akıl verir, bilmeyen eleştirir, yapamayan çamur atar. "

    Orada ölen insan ile kendini, çevreni, asgari ücret alan insanı kıyaslayabiliyorsan çok ciddiyim acil psikologa görünmelisin.

    Bu arkadaş bende dahil bir çok konuda icraat göstermeyip direk bodozlama, yıkıcı eleştirilerde bulunur, bilmediği konularda yorum yapmayı çok sever.

    Ve gökten yağmur yada dolu yağsa belliki suçu hükümette arar normal, vallahi çok normal bu tarz yorumlara alışın hocam ben alıştım ses etmiyorum.

    Boşa kürek çekersin, kim doğru kim yanlış sadece ahiret günü belli olacaktır, oda inanan insan için geçerlidir.
    okumadan yorum yapma, şikayet konularını kontrol et belki hakkında açılmıştır konu yaşıtlarında muhatap ol
  • 18-05-2014, 02:28:46
    #26
    Taşeron işçi olayını asıl siz bilmiyorsunuz bence.Madencilik sektöründe çalışan A firmasında yine madencilik sektöründe çalışan B firmasının adamları çalışıyorsa onlar taşeron işçi olur.Fakat maden sektöründe çalışan A firmasında atıyorum elektrik sektöründe çalışan B firması iş yapıyorsa elektrikle ilgili o firma taahhüt firmasının işçileri olur.
    Kadrosuz fakat günlük yevmiye usulü çalışan işçiler varsa ki muhakkak vardır sigortaları yine Soma Holding tarafından ödeniyorsa onlarda taşeron değildir.Siz bu sınıftaki işçileri taşeron olarak görüyorsanız yanlışınız var.Soma Holding adı üstünde şirketler grubu.Yine sigortaları kendilerine ait bir firmadan gösteriyor olabilirler.Kağıt üzerinde taşeron görünürler ama yine grup şirketlerinden biri olduğu için taşeronda sayılmazlar.

    Bu arada yorumlarımdan sanırım yandaş görünüyorum tam tersi ne hükümeti savunuyorum nede maden işletmecisini.Zaten aynı b..kun laciverti ikiside.Benim zoruma giden acılar bu kadar tazeyken insanlar birşeyler yapmaya çalışıyorken bu duruma çomak sokulması.Kusura bakmayın sizde onlardan biri olarak göründünüz gözüme.Raporlar tamamlansın herşey ortaya çıksın sizinle bir daha tartışalım bu konuları.

    Selametle.
  • 18-05-2014, 03:17:25
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Corydoras adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Taşeron işçi olayını asıl siz bilmiyorsunuz bence.Madencilik sektöründe çalışan A firmasında yine madencilik sektöründe çalışan B firmasının adamları çalışıyorsa onlar taşeron işçi olur.Fakat maden sektöründe çalışan A firmasında atıyorum elektrik sektöründe çalışan B firması iş yapıyorsa elektrikle ilgili o firma taahhüt firmasının işçileri olur.
    Kadrosuz fakat günlük yevmiye usulü çalışan işçiler varsa ki muhakkak vardır sigortaları yine Soma Holding tarafından ödeniyorsa onlarda taşeron değildir.Siz bu sınıftaki işçileri taşeron olarak görüyorsanız yanlışınız var.Soma Holding adı üstünde şirketler grubu.Yine sigortaları kendilerine ait bir firmadan gösteriyor olabilirler.Kağıt üzerinde taşeron görünürler ama yine grup şirketlerinden biri olduğu için taşeronda sayılmazlar.

    Bu arada yorumlarımdan sanırım yandaş görünüyorum tam tersi ne hükümeti savunuyorum nede maden işletmecisini.Zaten aynı b..kun laciverti ikiside.Benim zoruma giden acılar bu kadar tazeyken insanlar birşeyler yapmaya çalışıyorken bu duruma çomak sokulması.Kusura bakmayın sizde onlardan biri olarak göründünüz gözüme.Raporlar tamamlansın herşey ortaya çıksın sizinle bir daha tartışalım bu konuları.

    Selametle.
    Çalışanlar taşerondur ıspatlanmıştır.
    sigortalarını firmanın yatırması bir şeyi değiştirmez, zaten taşeron olduğu belliydi
    kısaca

    bir kurumda çalışan özel güvenlik veya temizlikçilerin firmaları kurum tarafından ödenmesi onların taşeron olmayacağı anlamına gelmez

    şuan adliyelerde hastanelerde okullarda uygulandığı gibi

    ben bir sıkıntıyı dile getirdim çomak sokanlar hayindir , menfaatçidir

    inş gerçekler suçlular ortaya çıkarılır.