laf olsun torba dolsun. sen ne yaptın? bi faydan oldumu? anca eleştirin..
" Bir işi; bilen yapar, az bilen akıl verir, bilmeyen eleştirir, yapamayan çamur atar. "
Orada ölen insan ile kendini, çevreni, asgari ücret alan insanı kıyaslayabiliyorsan çok ciddiyim acil psikologa görünmelisin.
Bu arkadaş bende dahil bir çok konuda icraat göstermeyip direk bodozlama, yıkıcı eleştirilerde bulunur, bilmediği konularda yorum yapmayı çok sever.
Ve gökten yağmur yada dolu yağsa belliki suçu hükümette arar normal, vallahi çok normal bu tarz yorumlara alışın hocam ben alıştım ses etmiyorum.
Boşa kürek çekersin, kim doğru kim yanlış sadece ahiret günü belli olacaktır, oda inanan insan için geçerlidir.