BHCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hala başka konulara saptırıyorsun

diyorumki hayattayken insanlar 800 tl alıyor ölüncemi bazı şeyleri anlamak lazım



işçi sıkıntıları var bu söylemde taşeron var, dikkatli oku yazdıklarımı anlarsın

Sana yazdığım ilk cevaptı konuları bi yerlere saptırdığım yok.Benim derdim hiçbirşey bilmeden bazı şeyler ortaya atıp sonra yok taşeron var yok bilmemne demen.Ortada taşeron falanda yok özel sektöre ait maden zaten.
İşçi sıkıntıları evet var.Ama sen daha neyi nasıl konuşacağını bilmediğin için 800 TL para alıyorlar yok birileri gösteriş yapıyo bilmemne sonra cevap veriyoruz ee işçi sıkıntısı var.Onu herkes gibi bizde biliyoruz.Mesajında bir sürü yalan yanlış bilgiler kullanmayıp bu ülkede işçi sıkıntısı var deseydin helal olsun kardeşim %100 haklısın derdim.Ama şu durumda konuyla ilgili medyadan öğrendiğin yalan yanlış bilgiler dışında hiçbirşey bilmediğini ve bu bilgisizliğine rağmen burada kuru gürültü yaptığını üzülerek söylemek zorundayım.Gidin siyasetinizi başka yerde yapın daha gözyaşlarımız kurumadı!


Sent from my iPhone 5 using Tapatalk