• 16-05-2014, 19:34:44
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Gösterişi ne kadar ne kadar seviyorlar, asgari ücret 800 TL Somada madende ölenlere 1000 TL maaş verilecekmiş.
    Yaşarken kimsenin değeri yok.

    Birde bankaların kredi borçlarını sildik olayı var ki öyle diyelim, sigortada yapmadılar kredi verirken herhalde (sanmıyorum)

    Allah rahmet eylesin.
  • 16-05-2014, 19:58:25
    #2
    Üyeliği durduruldu
    vefat eden insanlarımızın hayat sigortaları varmış.Ölümlü iş kazalarında mevcut borçları sigortaların ödeyeceği söyleniyor. Bu banka müdürleride bunları bildikleri için şov yapıyorlar. Borçlarının silinmesi durumu yok.
  • 16-05-2014, 20:15:28
    #3
    1. Derece akrabaların borçları ölüm ile silinmez.2. olarak da sağ kurtulanlarında borçları silindi. Ayrıca bütün Soma'nın borçlarını ötelediler. Bilip bilmeden burada lütfen yapmayın şöyle yorumlar. Yapılan her iyilik için bu gözle bakmanız lazım o zaman.
  • 16-05-2014, 20:21:04
    #4
    Üyeliği durduruldu
    HediyeDede adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1. Derece akrabaların borçları ölüm ile silinmez.2. olarak da sağ kurtulanlarında borçları silindi. Ayrıca bütün Soma'nın borçlarını ötelediler. Bilip bilmeden burada lütfen yapmayın şöyle yorumlar. Yapılan her iyilik için bu gözle bakmanız lazım o zaman.
    sigorta varsa silinir
    başka örnek verdim ayrıca 800 tl asgari ücret

    bu yapılanları gerçekten doğru buluyorsan diyecek bir şey bulamıyorum
  • 16-05-2014, 20:29:50
    #5
    BHCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sigorta varsa silinir
    başka örnek verdim ayrıca 800 tl asgari ücret

    bu yapılanları gerçekten doğru buluyorsan diyecek bir şey bulamıyorum
    adamların çıkıp, valla sigortadan da para almayacağız mı demesi gerekiyor. ki böyle bir durumda bu açıklamayı yapsalar, siz yine çıkıp, "kesin sigortadan karşılamayı düşünmüşler şunlara bak" diye komplo kurardınız.

    kişi kendinden bilir işi diye bir şey var. her iyi şeyde de bir bahane aramayın.
  • 16-05-2014, 20:31:07
    #6
    Asgari ücret ile ilgli birşey demedim. Tüm Soma şubesinde borcu bulunanları adamlar 7 ay 6 ay erteledi. Ölen kişinin borcunu siler bankalar sigorta onlara aittir eşinin çoluk cocugunun borcunu silmez. Ölmeyenlerde var bide öyle düşün. Reklam olarak algılama yapılması gerekenleri yapmışlar.
  • 16-05-2014, 20:31:36
    #7
    Sigorta yok risk kategorisine girdiği için.Bankaları sevmesem de onlarıda yöneten insanlar.Düşünceleriniz fazlasıyla kararmış sizin yinede şov olsada oradakilere bir yararı var mı var.
  • 16-05-2014, 20:32:23
    #8
    Üyeliği durduruldu
    seemsiyah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adamların çıkıp, valla sigortadan da para almayacağız mı demesi gerekiyor. ki böyle bir durumda bu açıklamayı yapsalar, siz yine çıkıp, "kesin sigortadan karşılamayı düşünmüşler şunlara bak" diye komplo kurardınız.

    kişi kendinden bilir işi diye bir şey var. her iyi şeyde de bir bahane aramayın.
    ne alaka yahu bir şey düşünmeye gerek yok, şov var ortada, biri çıkıp 1000 tl veriyorum ölen yakınlarırıa derse biride ölmeden önce 800 neden veriyordun der.

    sen bunların cevabını ver diğerleri çözülür zaten.
  • 16-05-2014, 20:37:36
    #9
    Şovu yapan hükümet bankanınki ayrı bir olay. Keşke Gediz AŞ çıkıp elektrik ücretsiz dese. Bunun altında da mı bit yeniği aranacak.