seemsiyah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adamların çıkıp, valla sigortadan da para almayacağız mı demesi gerekiyor. ki böyle bir durumda bu açıklamayı yapsalar, siz yine çıkıp, "kesin sigortadan karşılamayı düşünmüşler şunlara bak" diye komplo kurardınız.

kişi kendinden bilir işi diye bir şey var. her iyi şeyde de bir bahane aramayın.
ne alaka yahu bir şey düşünmeye gerek yok, şov var ortada, biri çıkıp 1000 tl veriyorum ölen yakınlarırıa derse biride ölmeden önce 800 neden veriyordun der.

sen bunların cevabını ver diğerleri çözülür zaten.