vefat eden insanlarımızın hayat sigortaları varmış.Ölümlü iş kazalarında mevcut borçları sigortaların ödeyeceği söyleniyor. Bu banka müdürleride bunları bildikleri için şov yapıyorlar. Borçlarının silinmesi durumu yok.