• 23-04-2014, 16:54:53
    #1
    Arkadaşlar başlıkta yazdığım gibi, sol kol ve sol el son 2 parmakta hissizlik arttı...Kol neyse de parmaklar günün çoğu zamanı uyuşuk.
    El titremeleri zaten var, alkol var sigara var sigara baya baya var hemde.

    Normalde umursamazdım ama programlarda çalışırken ctrl/shift sırasıyla diğer tuşları kullanamıyorum. Bu rahatsız etmeye başladı.
    Aynı durumda olan var mı ?

    Uzuun zaman sonra gelen edit:

    Reklam ajansında çalışıyordum, oradaki masam ve sandalyem güzel değildi sıkıntı buymuş demek ki işi bıraktım herhangi bir uyuşukluk falan kalmadı. Günde 15-16 saate kadar bilgisayar başında otursamda uyuşma olmuyor artık
  • 23-04-2014, 16:57:54
    #2
    Alkol var sigara baya baya var

    Varsa niye şikayet ediyorsun ozaman neyse Allah şifa versin
  • 23-04-2014, 17:01:15
    #3
    on2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alkol var sigara baya baya var

    Varsa niye şikayet ediyorsun ozaman neyse Allah şifa versin
    Alkolden veya sigaradan şikayet etmiyorum farkettiyseniz hocam...Her sigara içen ve alkol kullananın da eli uyuşmuyor.
    Bu yüzden sordum, teşekkür ederim iyi dilekleriniz için.
  • 23-04-2014, 17:04:01
    #4
    EcLeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar başlıkta yazdığım gibi, sol kol ve sol el son 2 parmakta hissizlik arttı...Kol neyse de parmaklar günün çoğu zamanı uyuşuk.
    El titremeleri zaten var, alkol var sigara var sigara baya baya var hemde.

    Normalde umursamazdım ama programlarda çalışırken ctrl/shift sırasıyla diğer tuşları kullanamıyorum. Bu rahatsız etmeye başladı.
    Aynı durumda olan var mı ?
    Boyun fıtığı ile ilgili bi beyin cerrahı ile görüşmende fayda var. Hissizlik uyuşma belirtileri varsa zaman kaybetmeyin. Sinir hücreleri zarar gördükten sonra yenilenme söz konusu olmaz. Parmakları kaybetmeye kadar gider o... Dikkat!
  • 23-04-2014, 17:08:47
    #5
    ismailbal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boyun fıtığı ile ilgili bi beyin cerrahı ile görüşmende fayda var. Hissizlik uyuşma belirtileri varsa zaman kaybetmeyin. Sinir hücreleri zarar gördükten sonra yenilenme söz konusu olmaz. Parmakları kaybetmeye kadar gider o... Dikkat!
    Onu belirtmeyi unutmuşum, her sabah uyandığımda 10-15 dk boynumu ve sırtımı ovmadan dışarı çıkamıyorum..
    Giyim kuşamda sıkıntı yok ama sürekli bilgisayar başında durduğumdan sigara çay kahve ve kambur vaziyetteyim.
  • 23-04-2014, 17:09:44
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Benzer sorun ben de var hocam fazla masturbasyondan oluyor diyorlar.
  • 23-04-2014, 17:11:27
    #7
    cortex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benzer sorun ben de var hocam fazla masturbasyondan oluyor diyorlar.
    O ihtimali sanmıyorum hocam, çünkü masturbasyon vs yok
  • 23-04-2014, 17:15:03
    #8
    EcLeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onu belirtmeyi unutmuşum, her sabah uyandığımda 10-15 dk boynumu ve sırtımı ovmadan dışarı çıkamıyorum..
    Giyim kuşamda sıkıntı yok ama sürekli bilgisayar başında durduğumdan sigara çay kahve ve kambur vaziyetteyim.
    Benim belimde sorun vardı. Sağ ayağım ağrırdı. Bel ağrısı zaten çekiyoruz. (kilo ve hareketsizlik) Bir gün araba kullanırken ayağımı gazdan çekip frene basamadım. Son anda kaza yapmaktan kurtardım. Direk soluğu beyin cerrahında aldım. Çünkü sağ ayağımda uyuşma başlamıştı. Doktor hemen ameliyat olmazsam felç dahi olabileceğimden bahsetti. 4 doktorun 4ü en sonunda da doktor olan kuzenim zaman kaybetmeden ameliyat olman lazım dedi ve ilk olabilecek zamanda ameliyat oldum.

    Boyun fıtığı ile ilgili bi iki arkadaşım ihmal etti en son her ikiside ameliyat olmak zorunda kaldı. Zaman geçirmeden gidin bence.
  • 23-04-2014, 17:37:52
    #9
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    B vitamini eksikliği olabilir. Yada düşük ihtimal boyun fıtığı.