Arkadaşlar başlıkta yazdığım gibi, sol kol ve sol el son 2 parmakta hissizlik arttı...Kol neyse de parmaklar günün çoğu zamanı uyuşuk.
El titremeleri zaten var, alkol var sigara var sigara baya baya var hemde.
Normalde umursamazdım ama programlarda çalışırken ctrl/shift sırasıyla diğer tuşları kullanamıyorum. Bu rahatsız etmeye başladı.
Aynı durumda olan var mı ?
Uzuun zaman sonra gelen edit:
Reklam ajansında çalışıyordum, oradaki masam ve sandalyem güzel değildi sıkıntı buymuş demek ki

işi bıraktım herhangi bir uyuşukluk falan kalmadı. Günde 15-16 saate kadar bilgisayar başında otursamda uyuşma olmuyor artık