Arkadaşlar başlıkta yazdığım gibi, sol kol ve sol el son 2 parmakta hissizlik arttı...Kol neyse de parmaklar günün çoğu zamanı uyuşuk.
El titremeleri zaten var, alkol var sigara var sigara baya baya var hemde.
Normalde umursamazdım ama programlarda çalışırken ctrl/shift sırasıyla diğer tuşları kullanamıyorum. Bu rahatsız etmeye başladı.
Aynı durumda olan var mı ?
Boyun fıtığı ile ilgili bi beyin cerrahı ile görüşmende fayda var. Hissizlik uyuşma belirtileri varsa zaman kaybetmeyin. Sinir hücreleri zarar gördükten sonra yenilenme söz konusu olmaz. Parmakları kaybetmeye kadar gider o... Dikkat!