Onu belirtmeyi unutmuşum, her sabah uyandığımda 10-15 dk boynumu ve sırtımı ovmadan dışarı çıkamıyorum..
Giyim kuşamda sıkıntı yok ama sürekli bilgisayar başında durduğumdan sigara çay kahve ve kambur vaziyetteyim.
Benim belimde sorun vardı. Sağ ayağım ağrırdı. Bel ağrısı zaten çekiyoruz. (kilo ve hareketsizlik) Bir gün araba kullanırken ayağımı gazdan çekip frene basamadım. Son anda kaza yapmaktan kurtardım. Direk soluğu beyin cerrahında aldım. Çünkü sağ ayağımda uyuşma başlamıştı. Doktor hemen ameliyat olmazsam felç dahi olabileceğimden bahsetti. 4 doktorun 4ü en sonunda da doktor olan kuzenim zaman kaybetmeden ameliyat olman lazım dedi ve ilk olabilecek zamanda ameliyat oldum.
Boyun fıtığı ile ilgili bi iki arkadaşım ihmal etti en son her ikiside ameliyat olmak zorunda kaldı. Zaman geçirmeden gidin bence.