• 23-04-2014, 19:03:04
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Şikayetleriniz ulnar tünel sendromunu akla getiriyor, özellikle son 2 parmakta hissizlikten. Dirsekteki sinir kanallarının sıkışması, tabii uzman görmeden teşhis olmaz, bir uzmana görünün derim daha fazla ilerlemeden.
  • 23-04-2014, 19:05:53
    #11
    Üyeliği durduruldu
    burak doktora git , ellerde uyuşma bel veya boyun fıtığı olabileceği gibi kalp ile ilgili bir problemden dolayıda olabilir.
  • 23-04-2014, 19:10:03
    #12
    hocam en iyisi doktora gidin sanal alemde grip olacağınız varsa bile kanser olabilirsiniz mazallah
  • 23-04-2014, 19:33:08
    #13
    damar tıknaması da olabilir sanırım. kan yeteri kadar gidemediğinde uyuştuğunu biliyorum. parmaklar en uzak kısım olduğu için en son onlara gidiyor. buda biraz arttıyor bu tezi.
  • 23-04-2014, 19:36:51
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Hipoglisemi olabilir. Magnezyum eksikligi olabilir. Bu uyusmalar radyasyondan da olabilir
  • 23-04-2014, 19:40:44
    #15
    korkutmak istemiyorumda yine en iyisini doktor bilir fakat kalple alakalı olabilir ve damar tıkanması olabilir

    Telefondan gonderilmistir.Yazim hatalari olabilir.
  • 25-04-2014, 09:27:20
    #16
    ismailbal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim belimde sorun vardı. Sağ ayağım ağrırdı. Bel ağrısı zaten çekiyoruz. (kilo ve hareketsizlik) Bir gün araba kullanırken ayağımı gazdan çekip frene basamadım. Son anda kaza yapmaktan kurtardım. Direk soluğu beyin cerrahında aldım. Çünkü sağ ayağımda uyuşma başlamıştı. Doktor hemen ameliyat olmazsam felç dahi olabileceğimden bahsetti. 4 doktorun 4ü en sonunda da doktor olan kuzenim zaman kaybetmeden ameliyat olman lazım dedi ve ilk olabilecek zamanda ameliyat oldum.

    Boyun fıtığı ile ilgili bi iki arkadaşım ihmal etti en son her ikiside ameliyat olmak zorunda kaldı. Zaman geçirmeden gidin bence.
    Sgk belasından kurtulur kurtulmaz gidecem Gss mevcut.

    tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    B vitamini eksikliği olabilir. Yada düşük ihtimal boyun fıtığı.
    vitaminsizlik çekeceğimi sanmıyorum hocam

    candogu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şikayetleriniz ulnar tünel sendromunu akla getiriyor, özellikle son 2 parmakta hissizlikten. Dirsekteki sinir kanallarının sıkışması, tabii uzman görmeden teşhis olmaz, bir uzmana görünün derim daha fazla ilerlemeden.
    İlk defa duydum hocam, kötü bir şeymiş. Hissizliği bende sinirlerle alakalı diye düşünüyordum o ihtimal daha kötüymüş

    Cavro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    burak doktora git , ellerde uyuşma bel veya boyun fıtığı olabileceği gibi kalp ile ilgili bir problemden dolayıda olabilir.
    Kanka ben sana kolu versem de bi gösterip gelsen

    MustafaEkiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam en iyisi doktora gidin sanal alemde grip olacağınız varsa bile kanser olabilirsiniz mazallah
    Haklısınız.

    AqHuaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    damar tıknaması da olabilir sanırım. kan yeteri kadar gidemediğinde uyuştuğunu biliyorum. parmaklar en uzak kısım olduğu için en son onlara gidiyor. buda biraz arttıyor bu tezi.
    Aklımı kurcalayanda bu durum zaten hocam...Şuan hiç bir hissizlik yok, damar tıkansa bir gün açık bir gün kapalı mı olur ?

    pan_river adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hipoglisemi olabilir. Magnezyum eksikligi olabilir. Bu uyusmalar radyasyondan da olabilir
    Kanlı şekerli bir şey inş olmaz hocam

    roadscrat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    korkutmak istemiyorumda yine en iyisini doktor bilir fakat kalple alakalı olabilir ve damar tıkanması olabilir

    Telefondan gonderilmistir.Yazim hatalari olabilir.
    Farkettiyseniz tüm msjları alıntıladım en sona sizinki geldi Sırayla vuruyorlar siz öldürdünüz Doktora gideceğim ama gss prim borcunu temizletmem gerekiyor önce.

    Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim,
  • 25-04-2014, 10:18:17
    #17
    Kulübe hoşgeldin. Muhtemel bir ulnar tünel sendromu tablosu.
    Serçe ve ve yüzük parmaklarında hissizlik ve güç kaybı ile başlar.
    Sonra sancılı bir döneme girebilir.
    Muhtemelen dirseğinizi masaya dayayarak çalışıyorsunuz.
    Kesinlikle dirseğinizi masaya koymadan çalışın yoksa ameliyata kadar gidebilir.
    Kolunuzu ve bileğinizi masaya dayamayın.
    Uyurken kolunuzun üzerinde uyumamaya özen gösterin.
    Dirsek ve kolunuza sürekli baskı yapacak hareketlerden kaçının, arabada kolunuzu cama koymak gibi.
    Ek olarak iyi beslenmiyorsanız B vitamini takviyesi iyi olabilir, benexol alabilirsinzi günde 1.
    Ve en kısa sürede doktore gidin gerçek teşhisi o koyar.
    Ameliyata kadar giden bir sinir sıkışması olayıdır.
    Eğer baş parmak ve işaret parmağında uyuşma varsa el bileğinden kaynaklı karpal tünel sendromudur. Yüzük ve serçe parmakta uyuşma varsa ulnar tünel sendromudur.

    Bu videodaki egzersizleri de her gün yaparsan bir iki haftada düzelmeyi farkedebilirsin. Ama elbette doktora gitmeyi ve muayene olmayı ihmal etme.
  • 25-04-2014, 10:44:54
    #18
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kulübe hoşgeldin. Muhtemel bir ulnar tünel sendromu tablosu.
    Serçe ve ve yüzük parmaklarında hissizlik ve güç kaybı ile başlar.
    Sonra sancılı bir döneme girebilir.
    Muhtemelen dirseğinizi masaya dayayarak çalışıyorsunuz.
    Kesinlikle dirseğinizi masaya koymadan çalışın yoksa ameliyata kadar gidebilir.
    Kolunuzu ve bileğinizi masaya dayamayın.
    Uyurken kolunuzun üzerinde uyumamaya özen gösterin.
    Dirsek ve kolunuza sürekli baskı yapacak hareketlerden kaçının, arabada kolunuzu cama koymak gibi.
    Ek olarak iyi beslenmiyorsanız B vitamini takviyesi iyi olabilir, benexol alabilirsinzi günde 1.
    Ve en kısa sürede doktore gidin gerçek teşhisi o koyar.
    Ameliyata kadar giden bir sinir sıkışması olayıdır.
    Eğer baş parmak ve işaret parmağında uyuşma varsa el bileğinden kaynaklı karpal tünel sendromudur. Yüzük ve serçe parmakta uyuşma varsa ulnar tünel sendromudur.

    Bu videodaki egzersizleri de her gün yaparsan bir iki haftada düzelmeyi farkedebilirsin. Ama elbette doktora gitmeyi ve muayene olmayı ihmal etme.
    Ben sol kolun destek kolu olarak varolduğuna inanan bir insandım Başka hiç bir işime yaramıyordu nerdeyse..
    Dediğiniz olabilir, büyük olasılıkla...
    Hoşbulduk