Sol Kol ve Son 2 Parmakta hissizlik
37
●2.753
- 23-04-2014, 19:10:03hocam en iyisi doktora gidin sanal alemde grip olacağınız varsa bile kanser olabilirsiniz mazallah
- 25-04-2014, 09:27:20Sgk belasından kurtulur kurtulmaz gidecemismailbal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gss mevcut.
vitaminsizlik çekeceğimi sanmıyorum hocamtolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk defa duydum hocam, kötü bir şeymiş. Hissizliği bende sinirlerle alakalı diye düşünüyordum o ihtimal daha kötüymüşcandogu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kanka ben sana kolu versem de bi gösterip gelsenCavro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haklısınız.MustafaEkiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aklımı kurcalayanda bu durum zaten hocam...Şuan hiç bir hissizlik yok, damar tıkansa bir gün açık bir gün kapalı mı olur ?AqHuaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kanlı şekerli bir şey inş olmaz hocampan_river adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Farkettiyseniz tüm msjları alıntıladım en sona sizinki geldiroadscrat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sırayla vuruyorlar siz öldürdünüz
Doktora gideceğim ama gss prim borcunu temizletmem gerekiyor önce.
Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim, - 25-04-2014, 10:18:17Kulübe hoşgeldin. Muhtemel bir ulnar tünel sendromu tablosu.
Serçe ve ve yüzük parmaklarında hissizlik ve güç kaybı ile başlar.
Sonra sancılı bir döneme girebilir.
Muhtemelen dirseğinizi masaya dayayarak çalışıyorsunuz.
Kesinlikle dirseğinizi masaya koymadan çalışın yoksa ameliyata kadar gidebilir.
Kolunuzu ve bileğinizi masaya dayamayın.
Uyurken kolunuzun üzerinde uyumamaya özen gösterin.
Dirsek ve kolunuza sürekli baskı yapacak hareketlerden kaçının, arabada kolunuzu cama koymak gibi.
Ek olarak iyi beslenmiyorsanız B vitamini takviyesi iyi olabilir, benexol alabilirsinzi günde 1.
Ve en kısa sürede doktore gidin gerçek teşhisi o koyar.
Ameliyata kadar giden bir sinir sıkışması olayıdır.
Eğer baş parmak ve işaret parmağında uyuşma varsa el bileğinden kaynaklı karpal tünel sendromudur. Yüzük ve serçe parmakta uyuşma varsa ulnar tünel sendromudur.
Bu videodaki egzersizleri de her gün yaparsan bir iki haftada düzelmeyi farkedebilirsin. Ama elbette doktora gitmeyi ve muayene olmayı ihmal etme. - 25-04-2014, 10:44:54Ben sol kolun destek kolu olarak varolduğuna inanan bir insandımdigiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başka hiç bir işime yaramıyordu nerdeyse..
Dediğiniz olabilir, büyük olasılıkla...
Hoşbulduk
Gss mevcut.