digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kulübe hoşgeldin. Muhtemel bir ulnar tünel sendromu tablosu.
Serçe ve ve yüzük parmaklarında hissizlik ve güç kaybı ile başlar.
Sonra sancılı bir döneme girebilir.
Muhtemelen dirseğinizi masaya dayayarak çalışıyorsunuz.
Kesinlikle dirseğinizi masaya koymadan çalışın yoksa ameliyata kadar gidebilir.
Kolunuzu ve bileğinizi masaya dayamayın.
Uyurken kolunuzun üzerinde uyumamaya özen gösterin.
Dirsek ve kolunuza sürekli baskı yapacak hareketlerden kaçının, arabada kolunuzu cama koymak gibi.
Ek olarak iyi beslenmiyorsanız B vitamini takviyesi iyi olabilir, benexol alabilirsinzi günde 1.
Ve en kısa sürede doktore gidin gerçek teşhisi o koyar.
Ameliyata kadar giden bir sinir sıkışması olayıdır.
Eğer baş parmak ve işaret parmağında uyuşma varsa el bileğinden kaynaklı karpal tünel sendromudur. Yüzük ve serçe parmakta uyuşma varsa ulnar tünel sendromudur.

Bu videodaki egzersizleri de her gün yaparsan bir iki haftada düzelmeyi farkedebilirsin. Ama elbette doktora gitmeyi ve muayene olmayı ihmal etme.
Ben sol kolun destek kolu olarak varolduğuna inanan bir insandım Başka hiç bir işime yaramıyordu nerdeyse..
Dediğiniz olabilir, büyük olasılıkla...
Hoşbulduk