• 14-04-2014, 15:27:13
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    Sizce ağır hasar kayıtlı araç alınır mı ? Şu an arkadaşım ile satıcı görüşme içerisindeler benden araştırmamı istedi.

    Araç 2012 model Ford Fiesta / Trend 30.000 binde sanırım 25 veya 30 binlik bi kaydı var. 22-23 bin para istiyor.

    Benim arkadaşın düşüncesi alıp uzun süre binerim sonra ya 24-25 bine yada zararına veririm kafası.

    Siz olsanız ne yapardınız?
  • 14-04-2014, 15:40:04
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Ağır hasarlı bir bora' m vardı benim ama ben bilmeyerek aldım satıncaya kadarda aklen karayı seçtim 25-30 bin ' lik bir hasar kaydı arabayı pertten canlandırmışlar elbet sorunları olacaktır tavsiyem uzak durmandır.
  • 14-04-2014, 15:42:29
    #3
    Hocam 1.4 sizinkine benzeyen bir arabaya 35 bin istemişler.
    http://m.sahibinden.com/classifiedDe...02511&rnd=7266
    Zaten arabanın 25 - 30 bin hasar kaydı varsa pert demektir. Pert kaydı olup olmadıgını sorgulayın. Bence o kadar para verecekseniz 2007-2008 modellerine bakmak çok daha mantıklı. O arabanın motoru falan zarar görmüşse ki görmüştür düzen tutmuyor pek.

    Satmaya çalıştığınızda da satmakta çok güçlük çekersiniz.
  • 14-04-2014, 15:44:35
    #4
    Kazası önden değilse sıkıntı olacağını sanmıyorum.
  • 14-04-2014, 15:53:19
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    O tür araçların alınmasını önermem hocam can güvenliğinizi de tehlikeye atıyorsunuz bu araçları sanayide ki ustalar topluyor ki 25bin liralık hasarda sıfırdan toplanmış gibi olur. Başka araçlara bakmanızı tavsiye ederim.
  • 14-04-2014, 15:54:02
    #6
    30binlik bir hasardan bahsediliyor beyler
  • 14-04-2014, 15:58:06
    #7
    Üyeliği durduruldu
    HeavenOfDeviL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kazası önden değilse sıkıntı olacağını sanmıyorum.
    30 bin lik hasar kaydında arabanın şasesi yılan gibi olmuştur.
  • 14-04-2014, 20:36:06
    #8
    o arabaya göre çok fazla alma bela alırsın başına
  • 14-04-2014, 21:58:22
    #9
    Araba zaten yaklaşık 35bin değerinde 30 binlik hasar kaydı çok fazla. Bence uzak durun illa fiesta istiyorsa aynı kasalarda 2010 tdci trendleri var 26-28bin liraya onlara bakılabilir.

    Bende yazın bir fiesta bulmuştum 2012 titanium 9900km. 22bin liraya verecekti 2500 liralıkta kaporta hasarı vardı. Airbagler bile açılmamıştı fakat içime sinmedi.

    Size tavsiyem ağır hasar kayıtlı, pertli arabalara pek yanaşmayın. Satarken, kullanırken çok sıkıntı çekersiniz.