Merhaba arkadaşlar,
Sizce ağır hasar kayıtlı araç alınır mı ? Şu an arkadaşım ile satıcı görüşme içerisindeler benden araştırmamı istedi.
Araç 2012 model Ford Fiesta / Trend 30.000 binde sanırım 25 veya 30 binlik bi kaydı var. 22-23 bin para istiyor.
Benim arkadaşın düşüncesi alıp uzun süre binerim sonra ya 24-25 bine yada zararına veririm kafası.
Siz olsanız ne yapardınız?
Ağır hasar kayıtlı araba sizce alınır mı ?
11
●44.901
- 14-04-2014, 15:27:13
- 14-04-2014, 15:42:29Hocam 1.4 sizinkine benzeyen bir arabaya 35 bin istemişler.
http://m.sahibinden.com/classifiedDe...02511&rnd=7266
Zaten arabanın 25 - 30 bin hasar kaydı varsa pert demektir. Pert kaydı olup olmadıgını sorgulayın. Bence o kadar para verecekseniz 2007-2008 modellerine bakmak çok daha mantıklı. O arabanın motoru falan zarar görmüşse ki görmüştür düzen tutmuyor pek.
Satmaya çalıştığınızda da satmakta çok güçlük çekersiniz. - 14-04-2014, 15:58:06Üyeliği durduruldu30 bin lik hasar kaydında arabanın şasesi yılan gibi olmuştur.HeavenOfDeviL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-04-2014, 21:58:22Araba zaten yaklaşık 35bin değerinde 30 binlik hasar kaydı çok fazla. Bence uzak durun illa fiesta istiyorsa aynı kasalarda 2010 tdci trendleri var 26-28bin liraya onlara bakılabilir.
Bende yazın bir fiesta bulmuştum 2012 titanium 9900km. 22bin liraya verecekti 2500 liralıkta kaporta hasarı vardı. Airbagler bile açılmamıştı fakat içime sinmedi.
Size tavsiyem ağır hasar kayıtlı, pertli arabalara pek yanaşmayın. Satarken, kullanırken çok sıkıntı çekersiniz.