Ağır hasar kayıtlı araba sizce alınır mı ?
11
●44.901
- 14-04-2014, 22:09:58Uzak dur son sahibi olabilirsin. Olamasanda cenaze fiyata gider
- 14-04-2014, 22:17:04ağır hasarlı bi araba aldım tabi bilmeden 19 bin e aldık kango yeni kasa bir kaç ay sonra öğrendim ki hasarlı uyguna aldıgım için zoruma gitmedi 6 ay bindik satışa çıkardım ve 18750 ye verdim gitti. şimdi 1.2 jetta hasarlı ama temiz bakıyorum uyguna alıp iyice binip sıkılıp aldıgım fiyatın 1-2 bin lira düşüğüne satmayı düşübüyorum tabi ağır satışları ona göre al.
- 14-04-2014, 22:45:15Hocam sakın bulaşma. Bizde farkında olmadan aldık bi clio o kadar piyasası olmasına rağmen satana kadar canımız çıktı 3-4 bin zararla sattık.