ağır hasarlı bi araba aldım tabi bilmeden 19 bin e aldık kango yeni kasa bir kaç ay sonra öğrendim ki hasarlı uyguna aldıgım için zoruma gitmedi 6 ay bindik satışa çıkardım ve 18750 ye verdim gitti. şimdi 1.2 jetta hasarlı ama temiz bakıyorum uyguna alıp iyice binip sıkılıp aldıgım fiyatın 1-2 bin lira düşüğüne satmayı düşübüyorum tabi ağır satışları ona göre al.