Konu
Ağır hasar kayıtlı araba sizce alınır mı ?
14-04-2014, 15:40:04
#2
Haymana
Üyeliği durduruldu
Ağır hasarlı bir bora' m vardı benim ama ben bilmeyerek aldım satıncaya kadarda aklen karayı seçtim 25-30 bin ' lik bir hasar kaydı arabayı pertten canlandırmışlar elbet sorunları olacaktır tavsiyem uzak durmandır.