Merhaba arkadaşlar,

Sizce ağır hasar kayıtlı araç alınır mı ? Şu an arkadaşım ile satıcı görüşme içerisindeler benden araştırmamı istedi.

Araç 2012 model Ford Fiesta / Trend 30.000 binde sanırım 25 veya 30 binlik bi kaydı var. 22-23 bin para istiyor.

Benim arkadaşın düşüncesi alıp uzun süre binerim sonra ya 24-25 bine yada zararına veririm kafası.

Siz olsanız ne yapardınız?