Merhaba arkadaşlar,
Sizce ağır hasar kayıtlı araç alınır mı ? Şu an arkadaşım ile satıcı görüşme içerisindeler benden araştırmamı istedi.
Araç 2012 model Ford Fiesta / Trend 30.000 binde sanırım 25 veya 30 binlik bi kaydı var. 22-23 bin para istiyor.
Benim arkadaşın düşüncesi alıp uzun süre binerim sonra ya 24-25 bine yada zararına veririm kafası.
Siz olsanız ne yapardınız?