Araba zaten yaklaşık 35bin değerinde 30 binlik hasar kaydı çok fazla. Bence uzak durun illa fiesta istiyorsa aynı kasalarda 2010 tdci trendleri var 26-28bin liraya onlara bakılabilir.
Bende yazın bir fiesta bulmuştum 2012 titanium 9900km. 22bin liraya verecekti 2500 liralıkta kaporta hasarı vardı. Airbagler bile açılmamıştı fakat içime sinmedi.
Size tavsiyem ağır hasar kayıtlı, pertli arabalara pek yanaşmayın. Satarken, kullanırken çok sıkıntı çekersiniz.