• 05-04-2014, 13:31:22
    #28
    SHaReR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    C segmentten (Astra H) B segmente (Clio 4) geçişten sonra yol tutuşu, konfor, malzeme kalitesi açısından düşüş yaşarsınız ve sizi rahatsız edebilir.

    B segmentten C segmente geçmiş biri olarak, sizin tam tersini yapmanızı tavsiye etmem. Çünkü bütçeniz temiz bir 2. el dizel C segment bir araç almaya uygun. Astra J, Focus, Golf, Jetta, Leon... tercih ederseniz daha iyi olur.
    Hocam malda taşıyacağım ben. Halı ve nevresim takımı gibi ağır ürünler. O yüzden arkası geniş arıyorum.
    Bir de dediğim gibi astra çok başımızı ağrıttı. Bir daha opel düşünmüyoruz
  • 05-04-2014, 13:31:46
    #29
    Golf.
  • 05-04-2014, 13:40:53
    #30
    volvo v40
  • 05-04-2014, 13:42:08
    #31
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...59139050/detay

    Opel Astra'lar nasıl arkadaşlar sizce?
  • 05-04-2014, 13:59:19
    #32
    Mutlubiter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...59139050/detay

    Opel Astra'lar nasıl arkadaşlar sizce?
    Ben 2013 1.3 Dizel Sport' unu kullanıyorum. Almadan önce çok araştırdım, C segment araçlar arasında en iyilerden. Özellikle yol tutuşu ve dış tasarımı harika. Tavsiye ederim.
  • 05-04-2014, 15:14:45
    #33
    utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam biraz küçük geldi o araba gözüme
    Sıfır Clio 4 düşünüyorum açıkçası
    vw bakın hocam golf veya polo veya hyundai i30 tam fiyatını bilmiyorum ama araştırın i30lar geniş araç hoş araba
  • 05-04-2014, 15:39:02
    #34
    qq yada juke.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:39:02 -->-> Daha önceki mesaj 14:38:17 --

    SHaReR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 2013 1.3 Dizel Sport' unu kullanıyorum. Almadan önce çok araştırdım, C segment araçlar arasında en iyilerden. Özellikle yol tutuşu ve dış tasarımı harika. Tavsiye ederim.
    Konfor nasıl bunlarda, araç içi motor veya yol sesi felan ?
  • 05-04-2014, 15:41:29
    #35
    Üyeliği durduruldu
    utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar,
    50.000 TL'ye kadar araç tavsiyelerinizi bekliyorum.
    Sıfır veya 2. El olabilir
    Dizel ve az yakan bir araç olmalı mutlaka
    Vites önemli değil
    Büyük olması önemli
    Saygılarımla

    edit:
    arkadaşlar yeni clio 4 veya dacia'ları nasıl buluyorsunuz?
    Opel adam i cok begeniyorum bakmalisin bence tam genc arabasi

    Sedn olsun dersen 2. El biseylere bak bence

    Tapatalk ile gönderdim yazım hatası olabilir
  • 05-04-2014, 18:18:49
    #36
    Oxsigen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konfor nasıl bunlarda, araç içi motor veya yol sesi felan ?
    Yalıtımı çok iyi. Daha önce Corsa 1.2 benzinli kullanıyordum, şuanki Astra dizel olmasına rağmen içeriye çok daha az ses alıyor.. Kapı ve cam çevrelerindeki yalıtım malzemelerinden zaten önem verildiği anlaşılıyor. Corsa ve Astra dışında henüz araç kullanmadım ama Astra J' nin yol tutuşu gerçekten çok başarılı, çok güvenli bir his veriyor.