SHaReR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
C segmentten (Astra H) B segmente (Clio 4) geçişten sonra yol tutuşu, konfor, malzeme kalitesi açısından düşüş yaşarsınız ve sizi rahatsız edebilir.

B segmentten C segmente geçmiş biri olarak, sizin tam tersini yapmanızı tavsiye etmem. Çünkü bütçeniz temiz bir 2. el dizel C segment bir araç almaya uygun. Astra J, Focus, Golf, Jetta, Leon... tercih ederseniz daha iyi olur.
Hocam malda taşıyacağım ben. Halı ve nevresim takımı gibi ağır ürünler. O yüzden arkası geniş arıyorum.
Bir de dediğim gibi astra çok başımızı ağrıttı. Bir daha opel düşünmüyoruz